BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 31, 2009

s.E.w.E.L

Aku tgh x de mood ni..bengang+penat+serabut, macam-macam ada...saje je bukak blog, kot ade pape menarik,leh ilang tensen, tup..tup..terasa lak nk update =)..hari ni keje kat opis berlambak2..smpai esok pun aku kne p keje sbb x sempat nak siap..nk wat kje td pon x leh concentrate sbb terganggu..ade lak org cari psal ngn aku time aku tgh2 busy..geram btol!!dah la kje macam buruh kasar, angkat hard disk gi sana sini..lama2 mau patah pinggang aku..nasib ade Alpha Lipid..boleh menghilangkan sakit belakang..muahaha..(sempat nak promote..)
Aku pun tatau la nape mgu ni berlambak sgt kje aku, tbe2 datang bertimbun2..smpai x terhandle..penat btol rase tiap2 hari mcm ni..bila mase2 gini la aku terasa nak org bg support, tp malangnye, x de lak org nak support aku, bg kata2 semangat ke ape ke..sdeh tol la idup..uwaaaaaaa!!!!!!!nangis air mata darah pun x de org layan..huhu..dah start nak ngarut dah..
busan la mlm ni..ape lagi aku nak ngarut dlm blog ni..kat umh pun x de org..x tau la mane seme org gi..act aku plan nak sambung tgk Grey Anatomy S5..aku tgh berusaha khatam cite tu, target mgu depan leh abis..tp lau tgh perasaan gini, lau tgk Grey, msti aku rase cam nak nangis..huhu..tatau la nape..emo2..terlebih cket
Haaa, sempena ade peluang ni, nak intro bagi kawan2 yg membace..sempena raye, aku ade jual baju melayu & kerepek..pada sesiapa yg berminat, teruskan mengunjungi blog ni ye..nanti aku update ngn detail psal bisnes raye aku..tunggguuuuuuu!!!!

1 comments:

muniefithrie said...

sempat lagi tu promote kerepek ngan baju melayu..bisnes je die ek..mesti nanti jd kaya raya..jadi bisneswomen..hehe..rileks la na,keje kat opis mmg xkn abes..jgnla tension2 ek..