BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jun 5, 2009

Jauhnye kampungku..

Hari ni blk kampung! yey!! mmg excited gler..main purpose nk g kenduri nanie-twin n wa-bonderk..lagi excited sbb blk ngn kete sendiri+konvoi ngn kengkawan, 2 kete je pun konvoi,satu kete ku, lg satu kete izni..tp journey kali ni mmg mencabar. Mane tak nye, 12 jam dlm kete!!habis seme sendi aku sakit..rase cam jauh gile kg aku, smpai kne berkelah berjam2 kat ats bukit..
3 jam kiteorg sangkut dlm jam kat bukit 7..nasib la still leh enjoy, karaoke dlm kete,hehe..jam tu jd sbb ade trailer terbalik..tatau la ape kesah sebenar, tgu je la dlm paper esk..mengikut sumber yg aku pn x tau leh percaye ke tak, trailer tu langgar kete then ade yg meninggal, kira kemalangan maut la..tp mase kiteorg lalu dtempat kejadian, ade trailer jek duk terbaring kat jalan tuh..xde lak nmpk kete lain..maybe dah kne tarik kot..since 3 jam duk kat area tuh, sempat la jgk aku snap few pics..

ni trailer yg terbalik tuh..




and also keadaan jam yg aku pn x tau nk ckp cmne..rmai2 benti kat tgh jln, kua kete, jln2, lepak2..huhu..




ni plak, mangsa kete myvi ijau yg terperangkap dlm jam..hehehe..


has, angah and me!!muka sdeh tuh..=p

tp x pela, at least kiteorg slamat smpai, even lmbat pon..
syukur alhamdulillah..=)


2 comments:

Anonymous said...

naaa... sposen j muko.. hehe

naachoce said...

muke hepi sangkut jam la..=)