BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jun 28, 2009

Port baru nak makan2..my cafe

Sabtu lepas, aku p bfast kat kdai mkn baru area Sunway ngn memberku.."My cafe" name kdainye..konsep kdai ni ala2 old Town White coffee, harga pon lbh kurang jek..so, x leh p slalu la..bajet2,huhu..

Gini la lebih kurang rupe kdainye dari luar. Ade tiang lak nyebuk kat situ..mase ni tgh tgu makanan lepas order sbb tu muke unhappy semcm jek, lapaaaa....


For the 1st time mkn kat kdai tu, kiteorg try Kopi O & Irish White Coffee for drinks. Aku suke Irish white Coffeee die, aroma die pn da manyelerakan. Kopi O plak, x sempat nak try..member pun x offer =p

Cenggini rupe minuman kami..yg piece tu x termasuk dlm menu ye..


Jap je pas tu, makanan sampai!! amik gmbar dlu before makan, kali ni baru leh syum..hehehe


Zoom in makanan yg kiteorg makan, aku mkn spegetti..


member aku lak mkn nasi lemak..Aku suke ayam nasi lemak die, bagi aku lg best dr aym Nasi Lmk Old Town..siap berasap lagi..huhu


Hmm, bole tahan la makanan kat sini, servis pun ok..tp masa aku g tu, x ramai sgt org. 1st test ngn kiteorg, kdai ni kira pass la..bole jadi port makan baru, next time leh try menu lain lak..lau best aku story lagi ye..chiou!!

4 comments:

Wan Nurhidayati said...

mana gambar lg sorang? hahaha..

amiRAzlin said...

ala yati mana dia nak tunjuk sorang lagi tu...maklum la xdpt approval dr kakak dia lagi..tu la xnk kenalkan kt kakak dia ni..nyampah..

naachoce said...

lg sorg pemalu la.. =p

digital-pages said...

Shedap nampak makanan tuh.. mcm pernah ku lihat.. tp di mana ya!!
lebih 30 Ebook free di sini