BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jun 25, 2009

Skarang ni...


Busy btol la lately..tiap2 hari blk keje kul 9 lbh..kat opis next week ade minggu PI..PI tu stand for Physical Inventory..kene kira sebijik2 hard disk dlm lab and make sure same ngn dlm sistem..memang leceh + memenatkan..mane nak kira hard disk lagi, mane nak wat keje lagi..

Utk menenagkan fikiran, Selasa lepas, sempat aku jenguk wayang tgk Transformers..fuhhhh,mmg best giler..tak sia2 g tgk walaupun selepas penat bekerja..hehe..taruk gmbar sebijik... =)


Lau kak lin tau aku dah p tgk, mesti die marh gle sbb dh janji ngn die nak tgk same2 hari ahad ni..hehehe..x pela, tgk 2x pun x rugi punye..Hr sabtu ni pun Zu (member UTM) ajak p tgk Transformers gak..siap nk banje lagi..tp x dapat nk ikut la..rugi2..kang muntah terkuar Transformers lak aku kalau tiap2 hari tgk..sorry Zu!!next time kite tgk wayang same ehhh...

Weekend lepas punye story, kakak ku pindah rumah..aku x la penat sgt mase pindh tu, tlg cket2 je..myvi Green Apple ku pun turut berkhidmat sbg lori kecik =)
The best part mase pindah tu, aku p bantai tido kat sofa mase org tgh angkut barang2 masuk umh baru..testing tdo kat umh baru..nyenyak lak tu, berjam2!!kene tinggal sorg2 kat umh tu pun aku x perasan..so, dijamin selamat la umh tu..hehehe..lg satu yg best kat umh baru kakak aku ni ialah bilikku kaler *PINK*..tapi belum dihias sepenuhnye..gmbar pun x sempat snap lagi, nt dh cun bilik tuh, aku snap pic byk2...ok la..till here..tata!!!

0 comments: